عنوان :ساندویچ پانل اتاق تمیز

ساندویچ پانل اتاق تمیز

ساندویچ پانل اتاق تمیز

Clean room sandwich panel

ساندویچ پانل ها سازه های مدرن و پیش ساخته می باشند که در سال های اخیر توانسته اند جایگزین مناسبی برای مصالح ساختمانی همچون آجر، سیمان، بتن و … باشند. ساندویچ پانل ها از مواد هسته ای و فولاد گالوانیزه به عنوان پوشش سطحی تشکیل شده اند. به دلیل کارایی بالا و ویژگی های منحصر به فرد خود به عنوان پوشش ضد آتش، ضد آب، ضد گرد و غبار، ضد باکتری، جلوگیری از الکترواستاتیک و سازگاری با محیط زیست، به طور گسترده ای در سالن های صنعتی، کارخانجات، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و … مورد استفاده قرار می گیرند.

جنس، اندازه و طرح ساندویچ پانل ها بر اساس مکانی که در آن مورد استفاده قرار می گیرند، انتخاب می شوند. یکی از موارد استفاده ساندویچ پانل ها به دلیل خاصیت ضد باکتری و عایق رطوبتی خوب، در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها می باشد. این نوع ساندویچ پانل ها تحت عنوان ساندویچ پانل اتاق تمیز Clean room نامیده می شود.

ساندویچ پانل اتاق تمیز Clean room به عنوان پوشش مناسب برای دیوار و سقف مکان های حساس همچون ازمایشگاه ها و بیمارستان ها استفاده می شود. منظور از اتاق تمیز، مکانی است که بایستی هیچ گونه آلودگی و گرد و غبار وارد آن نشود. هوای داخل اتاق تمیز دارای یک فشار و دمای مشخصی می باشد که بایستی حفظ شود. از این برای پوشش دیوار و سقف این مکان ها بایستی از ساندویچ پانل اتاق تمیز Clean room استفاده شود که تمامی شرایط ذکر شده را فراهم می کند.

ساندویچ پانل اتاق تمیز Clean room برای پوشش دیوارها و سقف کارگاه های تولید کننده مواد غذایی، تولید دارو و مواد شیمیایی، کارگاه های تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی و بیمارستانی، فضای داخلی اتاق عمل و اتاق کشت آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و امثال این ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ساندویچ پانل اتاق تمیز

 

ساندویچ پانل اتاق تمیز Clean room مورد استفاده در این مکان ها از نوع صاف با ضخامت 4، 5، 6، 8، 10، 12.5 و 15 سانتی متر  و طول 1-13 متر می باشد. معمولا رنگ انتخابی برای ساندویچ پانل اتاق تمیز Clean room سفید و یا رنگ های روشن می باشد. در ساخت ساندویچ پانل اتاق تمیز Clean room از مواد هسته ای مانند PU، TPS، EPS، MGO، پشم سنگ، پشم شیشه و غیره استفاده می کنند.

بر اساس آیین نامه طراحی و ساخت اتاق تمیز، ساندویچ پانل مورد استفاده برای دیوار، سقف و کف اتاق تمیز، بایستی از فرم صاف و بدون شیار استفاده شود. زیرا در  فرم صاف ساندویچ پانل اتاق تمیز Clean room امکان جمع شدن گرد خاک و ذرات آلوده در میان شیارهای پانل وجود نخواهد داشت.

ویژگی های ساندویچ پانل اتاق تمیز Clean room

  • ساندویچ پانل اتاق تمیز clean room از ورود هرگونه جریان هوای حاوی گرد و غبار، آلاینده ها و میکروب های معلق در هوا و … جلوگیری می کند.
  • ساندویچ پانل اتاق تمیز clean room مقاومت بالایی در برابر خوردگی و پوسیدگی دارد.
  • هر دو عایق پلی اورتان و پلی استایرن برای ساخت ساندویچ پانل اتاق تمیز clean room مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین باعث ایجاد عایق رطوبتی و حرارتی در ساندویچ پانل اتاق تمیز clean room می شود.
  • به دلیل خاصیت ضد حریق ساندویچ پانل اتاق تمیز clean room در صورت وقوع آتش سوزی، باعث گسترش و شعله ور شدن آتش نمی شود.

ساندویچ پانل اتاق تمیز

مشخصات ساندویچ پانل اتاق تمیز Clean room

همانطوری که گفته شد، برای ساندویچ پانل اتاق تمیز clean room از مدل صاف استفاده می شود که می تواند بصورت یک رو صاف یا دو رو صاف باشد. ساندویچ پانل اتاق تمیز clean room دو رو صاف با پوشش آلوزینیک با مشخصات ضخامت 0.6 و 0.7 میلی متر،عرض 1.045 متر مربع و با طول دلخواه تولید می شود. همچنین دو کلاس b1 و b2 ساندویچ پانل اتاق تمیز clean room دو رو صاف با خاصیت ضد حریق نیز ساخته می شود.

ساندویچ پانل اتاق تمیز clean room به گونه ای طراحی می شود که به جای استفاده از پیچ و مهره، پانل ها در یکدیگر قفل می شوند.

خدمات شرکت ویرا

استراتژی های شرکت ویرا پانل ، مشتری مداری، کیفیت بالا و رشد و تنوع کار می باشد.

رضایت مشتریان ما اولویت و مهمترین ارزش ما است. مشتری ما به عنوان ارزشمندترین دارایی و بهترین سرمایه ما در درازمدت می باشد. بنابراین ما بهترین ها را برای رسیدن به اطمینان خاطر، دقیق بودن و کیفیت بالای محصولات و خدماتمان انجام می دهیم.

ما حداکثر تلاش خود را برای ارائه بهترین محصول و خدمات می نماییم. چرا که ما می خواهیم نیازهای مشتریانمان را به طور کامل برآورده کنیم. محصولات ما با استفاده از تکنولوژی های مدرن تولید می شود و کیفیت، دوام و استحکام و طول عمرآنها تضمینی می باشد.

بیش از 10 سال تجربه کار در بازار، این شرکت را برای رسیدن به موقعیت قوی و نام تجاری خود، فعال کرده است. ما می خواهیم که در حال حاضر استراتژی فعلی رشد و تنوع را با معرفی محصولات و ایده های جدید و همچنین ورود به بازارهای جدید در حوزه صنعتی و جغرافیایی ادامه دهیم.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در حوزه فروش و نصب ساندویچ پانل دیواری،

ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل

اتاق تمیز، ساندویچ پانل ترک، ساندویچ پانل پلی اورتان،
ساندویچ پانل پشم سنگ، ساندویچ پانل پلی استایرن
و سقف زیپ پانل، همچنین اطلاع از قیمت ساندویچ پانل
و مراحل کار نصب ساندویچ پانل، با کارشناسان ما در شرکت ویرا تماس حاصل فرمایید.